Friday 30 September 2011

Mini Rex Cik Teh Pergi.. Mini Rex Cik Ko Mari..

Salam.. kira2 6 bulan lepas, ada la membeli sepasang mini rex.. memang minat giles la dengan ciri2 bulu karpetnya tu.. soft ja.. berhajat untuk membiakkan spesis mini rex ni... yang hitam tu jantan - Pak Tam dan yang putih tu betina - Cik Teh... depa ni memang serasi bersama lah..

       
                   black & white ni Pak Tam..die ni memang cool..

ni lah Cik Teh badan dia ada bintik2 hitam, cun..
mata die lak cantik..bercelak.. akan tetapi... huhu

 
lovely couple..gambar panasss ni...hehe

  
bergurau2 senda & gigit2 manja..

Sayang seribu kali sayang..jodoh depa tak panjang..huhu.. ujian buatku.. pada Jun yang lepaih.. tiba2 mini rex betina, Cik Teh (yang putih tu) telah mati... tanpa diketahui puncanya... tak ada cirit pun.. huhuhu.. sodihnya tak terhingga... kecewaaaa.. namun perjuangan perlu diteruskan dalam membela arnab ni..dah memang minat.. nak buat camna lagi hehe.. kemudian pada bulan ogos yang lepaih.. pengganti Cik Teh buat Pak Tam telah dicari... kesian kat Pak Tam.. dah kira matang untuk toron membuntingkan.. namun penggantinya (gmbr seperti di bawah), Cik Ko baru berumur 3.5 bulan... harap Pak Tam dan Cik Ko dapat bersabaq sat.. pertengahan November ni.. dua2 ni akan naik pelamin la.. tungguuu..

 
Pak Tam dalam kegelisahan..

 
Cik Ko menanti dalam kesabaran..

Berdoa semoga baka mini rex ini berjaya dikembangkan dengan subuq... sabar no.. pas ni hampa makan ginseng jawa banyak2 tau.. baru power sikit hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...